banner



דודי אמסלם דנה ויס / רק לא ביביזם - Bokepter - אל תדבר עם הידיים!, משל היא רוצה לאלף קוף בקרקס.

הכי חמוד בארץ דודי אמסלם במטבח צילום: דוד אמסלם david amsalem, profile picture. 1/2 צפיתי עכשיו ביוטיוב,בריאיון מיום שני 14/06/21 של עודד בן עמי, דנה ויס,ערוץ 12, עם שר התקשורת לשעבר,דודי אמסלם. דנה וייס ניסתה ברוב חוצפתה לחנך את דוד אמסלם: חכ דודי אמסלם תוקף את הכתבת המדינית של חדשות 12, הם שונאים את נתניהו בגלל אמסלם וביטן.

דודי אמסלם בראיון בנט החצוף התחבר עם התנועה האיסלמית. ×
×"× ×" ויס ×"ו×"×™ אמסלם / הו דודי × מס×Å"× × יש × ד× from www.srugim.co.il
דוד אמסלם david amsalem, profile picture. 1/2 צפיתי עכשיו ביוטיוב,בריאיון מיום שני 14/06/21 של עודד בן עמי, דנה ויס,ערוץ 12, עם שר התקשורת לשעבר,דודי אמסלם. מתייחס לתקרית שקרתה לאחרונה לאמסלם באולפן 'חדשות 12' כשהפרשנית דנה וויס דרשה . דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? "אתה לא תעשה פה תנועות ידיים". ‏בא חבר כנסת ל'ערוץ התעמולה הראשי' לראיון, ולא נותנים לו להשלים משפט, . אבל 80% ממצביעי הליכוד זה אמסלם, ביטן וזוהר. זה מה שהוביל את העיתונאית דנה וייס, בשבוע שעבר, לנופף לחכ דודי אמסלם ולהורות לו:

הם כנראה חושבים שכולנו אהבלים.

ח''כ דוד אמסלם vs דנה וייס: ‏בא חבר כנסת ל'ערוץ התעמולה הראשי' לראיון, ולא נותנים לו להשלים משפט, . גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב לדברים שאמרה ויס על בנו: מתייחס לתקרית שקרתה לאחרונה לאמסלם באולפן 'חדשות 12' כשהפרשנית דנה וויס דרשה . דוד אמסלם david amsalem, profile picture. 1/2 צפיתי עכשיו ביוטיוב,בריאיון מיום שני 14/06/21 של עודד בן עמי, דנה ויס,ערוץ 12, עם שר התקשורת לשעבר,דודי אמסלם. זה מה שהוביל את העיתונאית דנה וייס, בשבוע שעבר, לנופף לחכ דודי אמסלם ולהורות לו: הכי חמוד בארץ דודי אמסלם במטבח צילום: תעירי לו, זה לא יפה. דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? "אתה לא תעשה פה תנועות ידיים". אמסלם מהליכוד טען שראש ממשלה שעומד בראשות סיעה של 6 מנדטים בלבד . דנה וייס ניסתה ברוב חוצפתה לחנך את דוד אמסלם:

מתייחס לתקרית שקרתה לאחרונה לאמסלם באולפן 'חדשות 12' כשהפרשנית דנה וויס דרשה . "אתה לא תעשה פה תנועות ידיים". אמסלם מהליכוד טען שראש ממשלה שעומד בראשות סיעה של 6 מנדטים בלבד . דנה וייס ניסתה ברוב חוצפתה לחנך את דוד אמסלם: דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה?

מתייחס לתקרית שקרתה לאחרונה לאמסלם באולפן 'חדשות 12' כשהפרשנית דנה וויס דרשה . Telecom News - ×
Telecom News - ×"אם "מש×'יחת ×"כשרות" על נתני×"ו פי×'רק×" לעצמ×" from www.telecomnews.co.il
דוד אמסלם david amsalem, profile picture. 1/2 צפיתי עכשיו ביוטיוב,בריאיון מיום שני 14/06/21 של עודד בן עמי, דנה ויס,ערוץ 12, עם שר התקשורת לשעבר,דודי אמסלם. דודי אמסלם בראיון בנט החצוף התחבר עם התנועה האיסלמית. כשח כ דודי אמסלם התעקש לכנות את נתניהו כ ראש הממשלה בראיון סוער מול דנה וייס. דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם. אמסלם מהליכוד טען שראש ממשלה שעומד בראשות סיעה של 6 מנדטים בלבד . הם כנראה חושבים שכולנו אהבלים.

הם כנראה חושבים שכולנו אהבלים.

אבל 80% ממצביעי הליכוד זה אמסלם, ביטן וזוהר. על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם. הם כנראה חושבים שכולנו אהבלים. גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב לדברים שאמרה ויס על בנו: ‏בא חבר כנסת ל'ערוץ התעמולה הראשי' לראיון, ולא נותנים לו להשלים משפט, . דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? תעירי לו, זה לא יפה. 1/2 צפיתי עכשיו ביוטיוב,בריאיון מיום שני 14/06/21 של עודד בן עמי, דנה ויס,ערוץ 12, עם שר התקשורת לשעבר,דודי אמסלם. זה מה שהוביל את העיתונאית דנה וייס, בשבוע שעבר, לנופף לחכ דודי אמסלם ולהורות לו: חכ דודי אמסלם תוקף את הכתבת המדינית של חדשות 12, הם שונאים את נתניהו בגלל אמסלם וביטן. כשח כ דודי אמסלם התעקש לכנות את נתניהו כ ראש הממשלה בראיון סוער מול דנה וייס. ח''כ דוד אמסלם vs דנה וייס: דוד אמסלם david amsalem, profile picture.

הם כנראה חושבים שכולנו אהבלים. הכי חמוד בארץ דודי אמסלם במטבח צילום: דודי אמסלם בראיון בנט החצוף התחבר עם התנועה האיסלמית. אל תדבר עם הידיים!, משל היא רוצה לאלף קוף בקרקס. "אתה לא תעשה פה תנועות ידיים".

חכ דודי אמסלם תוקף את הכתבת המדינית של חדשות 12, הם שונאים את נתניהו בגלל אמסלם וביטן. Telecom News - ×
Telecom News - ×"אם "מש×'יחת ×"כשרות" על נתני×"ו פי×'רק×" לעצמ×" from www.telecomnews.co.il
הם כנראה חושבים שכולנו אהבלים. כשח כ דודי אמסלם התעקש לכנות את נתניהו כ ראש הממשלה בראיון סוער מול דנה וייס. ‏בא חבר כנסת ל'ערוץ התעמולה הראשי' לראיון, ולא נותנים לו להשלים משפט, . אל תדבר עם הידיים!, משל היא רוצה לאלף קוף בקרקס. על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם. דוד אמסלם david amsalem, profile picture. אמסלם מהליכוד טען שראש ממשלה שעומד בראשות סיעה של 6 מנדטים בלבד . דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה?

תעירי לו, זה לא יפה.

ח''כ דוד אמסלם vs דנה וייס: 1/2 צפיתי עכשיו ביוטיוב,בריאיון מיום שני 14/06/21 של עודד בן עמי, דנה ויס,ערוץ 12, עם שר התקשורת לשעבר,דודי אמסלם. דוד אמסלם david amsalem, profile picture. תעירי לו, זה לא יפה. על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם. אל תדבר עם הידיים!, משל היא רוצה לאלף קוף בקרקס. מתייחס לתקרית שקרתה לאחרונה לאמסלם באולפן 'חדשות 12' כשהפרשנית דנה וויס דרשה . ‏בא חבר כנסת ל'ערוץ התעמולה הראשי' לראיון, ולא נותנים לו להשלים משפט, . דנה וייס ניסתה ברוב חוצפתה לחנך את דוד אמסלם: אמסלם מהליכוד טען שראש ממשלה שעומד בראשות סיעה של 6 מנדטים בלבד . דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? זה מה שהוביל את העיתונאית דנה וייס, בשבוע שעבר, לנופף לחכ דודי אמסלם ולהורות לו: "אתה לא תעשה פה תנועות ידיים".

דודי אמסלם דנה ויס / רק לא ×'×™×'יזם - Bokepter - אל תדבר עם הידיים!, משל היא רוצה לאלף קוף בקרקס.. תעירי לו, זה לא יפה. כשח כ דודי אמסלם התעקש לכנות את נתניהו כ ראש הממשלה בראיון סוער מול דנה וייס. דוד אמסלם david amsalem, profile picture. הם כנראה חושבים שכולנו אהבלים. גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב לדברים שאמרה ויס על בנו:

0 Response to "דודי אמסלם דנה ויס / רק לא ביביזם - Bokepter - אל תדבר עם הידיים!, משל היא רוצה לאלף קוף בקרקס."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel